بازدید کارشناسان سازمان MFP از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک

بازدید کارشناسان سازمان MFP از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک
نمایندگان یکی از بزرگترین سازمانهای آموزشی، تفریحی، بدنسازی در جهان موسوم به MFP با مهندس شاهرخ شهنازی رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک دیدار و از بخش های مختلف آکادمی بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در این دیدار مهندس شاهرخ شهنازی رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، دکتر محمدرضا شریف مدیر مرکز پزشکی ورزشی آکادمی و نمایندگان سازمان MFP  به سرپرستی گرگ بوچر از کشور نیوزلند و خانم جعفری مسئول امور بین الملل حضور داشتند.

کرگ بوچر بعنوان سرپرست گروه بازدید کننده در ابتدای این نشست ضمن تحسین از امکانات و پتانسیل های موجود در ایران گفت: همواره به دنبال تعامل با کشوری با موقعیت و امکانات ایران بودیم. از آنجا که پتانسیل های ورزشی خوبی در اینجا وجود دارد ایران می تواند نقش خوبی در منطقه خاورمیانه داشته باشد.

رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک نیز ضمن خوشامدگویی به میهمانان گفت: ما همواره دوره های بین المللی را برای آموزش مدیران و ورزشکاران رشته های مختلف کشور های منطقه برگزار کردیم و آکادمی این قابلیت را دارد که این دوره ها را ارتقاء دهد و میزبان کشور های همسایه باشد.

دکتر شریف مدیر مرکز پزشکی ورزشی آکادمی نیز در ادامه این گفتگو، ارتباط با دانشگاه ها و حضور جوانان را در برنامه ریزی های ورزشی را پیشنهاد داد و افزود:  از آنجایی که ایران دارای جمعیتی بالغ بر 70 میلیون است و دارای جمعیت جوانی می باشد، میتوان همکاری های خوبی برای جوانان برنامه ریزی و اجرا کرد.

پس از این جلسه نمایندگان سازمان MFP از امکانات و مراکز مختلف آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بازدید کردند.

لازم به ذکر است پیش از این دیدار، نمایندگان سازمان MFP ملاقاتی با مهندس علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک ج.ا.ایران و عبدالرضا ساور معاون اداری و مالی وزارت ورزش و جوانان داشتند.
۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.