با حضور استاد منتخب فدراسیون جهانی؛کلاس درجه یک مربیگری بین المللی شمشیربازی برگزار خواهد شد

کلاس درجه یک مربیگری بین المللی شمشیربازی با حضور استاد منتخب فدراسیون جهانی از 7تیرماه در تهران اغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، پس از رایزنی های متعدد و پی در پی مسئولان فدر اسیون شمشیربازی با فدراسیون جهانی این رشته FIE)) کلاس درجه یک بین المللی مربیگری شمشیربازی با حضور زیدارا استاد  رمانیایی برگزیده و منتخب فدراسیون جهانی شمشیربازی در اسلحه اپه به صورت کاملا تخصصی از روز چهارشنبه 7 تیر به مدت 10 روزدر مجموعه ورزشی شهید شیرودی  پی گیری  می شود.

احمد اکبری جاوید مسئول کمیته آموزش فدراسیون شمشیربازی در این خصوص گفت:در راستای اهداف متعالی کمیته اموزش فدراسیون شمشیربازی اقدام به برگزاری کلاس بین لمللی مربیگری با حضور یکی از مجرب ترین اساتید جهان در اسلحه اپه شمشیربازی کردیم تا علاوه بر ارتقاء این رشته در کشور ، مربیانمان با تکنیک های روز دنیا بیش از پیش مانوس شوند.

وی در خصوص نحوه برگزاری این کلاس افزود: این کلاس به صورت عملی انجام خواهد شد و متقاضیان پس از طی یک دوره 10 روزه موفق به اخذ کارت بین المللی مربیگری مورد تایید فدراسیون چهانی  FIE)) خواهند شد.

مسئول کمیته اموزش فدراسیون شمشیربازی در پایان در خصوص ادامه این روند خاطر نشان کرد: خوشبختانه با همکاری های  مسئولان فدراسیون به ویژه شخص دکتر باقرزاده در اینده ایی نزدیک گام های موثر تری که منجر به ارتقای اموزشی اهالی جامعه شمشیربازی که از جمله ان می توان به برگزاری کلاس های  بین المللی مربیگری،داوری ،انتشار کتب تخصصی شمشیربازی و... اشاره کرد را بر خواهیم داشت.                     
۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ۰۸:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.