سومین دوره بازی های آسیایی ساحلی-چین؛مربی تیم ملی اسکیت کشورمان : ملی پوشان فردا در 2 ماده به مصاف حریفان می روند

سومین دوره بازی های آسیایی ساحلی-چین؛مربی تیم ملی اسکیت کشورمان : ملی پوشان فردا در 2 ماده به مصاف حریفان می روند
مربی تیم ملی اسکیت ایران گفت: ملی پوشان کشورمان فردا در مواد 200 و 1000 متر به مصاف رقبای خود می روند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ ابوالفضل مجیدی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی مسوولان برگزاری سومین دوره بازیهای ساحلی آسیا، 2 ملی پوش ایران فردا یکشنبه 28 خردادماه رو در روی حریفان خود صف آرایی می کنند که امیدوارم با کسب مدال برای ایران اسلامی همراه باشد.

وی ادامه داد: آخرین جلسه تمرینی ملی پوشان امروز صبح ساعت 9 به وقت محلی در هایانگ برگزار شد و شرایط نفرات ایران مطلوب است. آخرین تمهیدات فنی در اختیار ملی پوشان قرار گرفته و اگر مشکلی پیش نیاید برای کسب مدال و رفتن بر روی سکوی آسیا هم قسم شده ایم که امیدواریم این مهم محقق شود.

مجیدی اظهار داشت:نشست فنی رقابتها نیز برگزار شد و مسوولان برگزاری بر روی آرامش و نظم تاکید بسیار داشتند چرا که تلاش برای حضور اسکیت در المپیک به صورت جدی در حال انجام است که در صورت محقق شدن این امر، شاهد رشد چشمگیرتر این ورزش در اقصی نقاط جهان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته با حضور در تمرینات تیم های مختلف، شرایط آنها را بررسی کردم و به نظرم کره جنوبی یکی از بهترین تیم های شرکت کننده در سومین دوره بازیهای ساحلی آسیاست، اما ملی پوشان ایران نیز برای موفقیت تمام تلاش خود را به کار بسته اند و امیدوارم تمام سختی هایی که تا این مرحله کشیده ایم، با موفقیت در چین به فراموشی سپرده شود.

۲۷ خرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.