گزارش افشارزاده دردومین نشست اطلاعات و آمار شورای المپیک آسیا؛ورزش آسیا برای رشد نیاز به تبادل علمی و آماری بیشتری دارد

گزارش افشارزاده دردومین نشست اطلاعات و آمار شورای المپیک آسیا؛ورزش آسیا برای رشد نیاز به تبادل علمی و آماری بیشتری دارد
دومین جلسه اطلاعات و آمار شورای المپیک آسیا در هتل را دیسون رویال دبی برگزارگردید که طی آن بهرام افشار زاد رئیس اطلاعات و آمار شورای المپیک آسیا ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در چاپ و انتشار آثار ورزشی خواستار تبادل علمی و آماری بیشتری بین کشورهای آسیایی شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ درابتدای این نشست "نیاف سراج" دبیر اجرایی شورای المپیک آسیا ضمن خوشامد گویی به اعضا و میهمانان حاضر در جلسه اطلاعات و آمار آسیا خواستار توجه بیشتر کشورها به جمع آوری آمار واطلاعات ورزشی شد. 

سپس بهرام افشارزاده رئیس کمیته اطلاعات و آمار شورای المپیک آسیا ضمن تشکر از اعضای حاضر این کمیته نسبت به ارائه گزارشی در خصوص فعالیتهای صورت گرفته اعم از چاپ و انتشار کتاب وزنه برداری در بازیهای آسیایی، و همچنین کتابهای در دست انتشار در خصوص رشته های کشتی، بوکس، دوومیدانی و ورزشهای رزمی پرداخت و ازاعضا خواست تا با همکاری بیشتر نسبت به توسعۀ برنامه های این کمیته همت گمارند.

افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان خطاب به نمایندگان دیگر کشورها گفت:هر کشوری برای رشد در هر زمینه ای قبل از برنامه ریزی باید توجه ویژه ای به داده های آماری داشته باشد لذا در حال حاضر کشورای آسیایی برای رشد ورزش در این قاره بیش از هر زمان دیگری به تبادل علمی و داده های آماری با یکدیگر دارند که این امر مورد توجه مسئولان حاضر در نشست قرار گرفت و حتی در این زمینه مواردی نیز پیشنهاد گردید که موضوعات مطروحه در چارچوب صورتجلسه ای تنظیم و به تائید کلیۀ حضار رسید .

اختصاص بودجه ای جداگانه برای کمیته اطلاعات و آمار شورای المپیک آسیا بر اساس شرح وظایف مندرج در اساسنامۀ ،راه اندازی وب سایت مجزا برای این کمیته بطوریکه کلیه کمیته های ملی المپیک عضو به آن دسترسی داشته باشند ،لزوم ارسال آخرین اطلاعات به روز ورزشکاران،مربیان ......کشورها توسط اعضا و
تاکید بر روشن نمودن شرح وظایف اعضا کمیته و همچنین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت بمنظور تسریع و توسعه فعالیت های آتی تاکید بر انجام فعالیت های کمیته در سطوح ملی و فرا ملی  از مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در این نمشست بود.

در خاتمه مقرر شد تا نشست آتی این نهاد در هفتم نوامبر سال 2012 همزمان با جلسات دیگر کمیته های OCA در ماکائو برگزار شود که قرار شد موضوع توسط رئیس کمیته در اولین فرصت پس از هماهنگی و مشورت با OCA نهایی و به اطلاع آنها برسد.

در پایان این گردهمایی، بهرام افشار زاده  رئیس کمیته اطلاعات و آمار OCA خاطر نشان داشت که صورتجلسه این نشست بهمراه نامه ای برای تصویب نهایی به OCA ارسال خواهد شد و اعضا نیز در جریان آن قرار خواهند گرفت.

۲۷ خرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.