سومین دوره بازیهای ساحلی-چین؛برگزاری مراسم پرچم ایران در هیانگ چین

سومین دوره بازیهای ساحلی-چین؛برگزاری مراسم پرچم ایران در هیانگ چین
روز گذشته با حضور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک و تعدادی از اعضای کاروانی اعزامی کشورمان و شهردار هایانگ و مسئولان کمیته تدارکاتی بازیها،مراسم پرچم جمهوری اسلامی ایران برگزار و این پرچم در دهکده بازیها به اهتزا در آمد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این مراسم بعد از برگزاری مراسم پرچم کشورمان و به اهتزاز در آمدن آن در دهکده بازیها واقع در سواحل هایانگ محل برگزاری سومین دوره بازیهای آسیایی ساحلی، جیانگ شیلی شهردار هایانگ و مدیر کل دفتر اجرایی کمیته برگزاری بازیها عنوان داشت:امیدواریم با برنامه ریزی و سرمایه گذاری که کرده ایم میزبان خوبی برای تیمهای آسیایی بوده و همچنین شاهد رقابتهای زیبایی از شوی ساحلی بازان کشورهای مختلف آسیایی باشیم .

وی ادامه داد:ورزش ایران طی سالهای اخیر رشد محسوسی داشته و امید می رود تا کاروان ورزشی ایرانیها با خاطره خوشی این رقابتها را ترک کنند.

سپس افشارزاده سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به این رقابتها ضمن قدر دانی از مسئولان برگزار کننده این بازیها کشور چین را پیشرو در بسیاری از زمینه های ورزشی در آسیا و جهان دانست و ابراز امیدواری کرد تا نمایندگان ورزشی کشورمان در این رقابتها بتوانند رقابتهای خوبی از خود به نمایش بگذارند.
۲۷ خرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.