رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی :انجمنها باید تقویم ورزشی خود را عملیاتی سازند

انجمنهای تحت پوشش ، باید با برنامه ریزیهای همه جانبه در جهت معرفی هر چه بیشتر رشته ورزشی خود و همچنین جلب و مشارکت مردم در ورزشهای همگانی با هدف رسیدن به ایرانی ، فعال ، سالم و شاداب و همچنین در جهت عملیاتی نمودن تقویم ورزشی خود در سال 91 حرکت نمایند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای همگانی ، اولین نشست مشترک روسای انجمنهای تحت پوشش فدراسیون ورزشهای همگانی با مسئولین این فدراسیون به منظور هم افزایی و تبیین برنامه ها ، اهداف ، سیساتهای پیش رو ، در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد . که در این نشست دکتر علی مجدآرا رئس فدراسیون ورزشهای همگانی ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد اکثریت انجمنها به لزوم اشاعه هر چه بیشتر رشته های ورزشی تحت پوشش هر یک از آنها اشاره کرد و از روسای مربوطه خواست همچون یک فدراسیون عمل نمایند .

وی در ادامه افزود : با توجه به اینکه فدراسیون ورزشهای همگانی در نظر دارد فعالیتهای خود را در دو بعد علمی و عملی به انجام رساند ، مهندسی مجدد انجمنهای تحت پوشش را آغاز نموده که در این مسیر ریز فاکتورها و شاخصهایی را در قالب فرمهای خاص در اختیار روسای انجمنها قرار داده و پس از جمع آوری کلیه نظرات ، تصمیمات بزرگی در بدنه آنها اتخاذ خواهد شد .

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی خاطر نشان ساخت : با توجه به آغاز فصل تابستان باید انجمنهای تحت پوشش برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ، به عنوان بازوانی توانمند ، فدراسیون ورزشهای همگانی را یاری رسانند به ویژه انجمنهایی چون ورزش صبحگاهی ، گردشگری ورزشی ، فریزبی ، یوگا ، پیلاتس ، ورزش کارمندان دولت ، مهارتهای فردی و نمایشی ، پرواز بادبادکها و... که قرار است در جریان هفته جهانی المپیک (3 تا 10 تیر ماه سال جاری) فعالیتهای وسیعی داشته باشند .

در این نشست کلیه اعضای هیات رئیسه ، روسای انجمنهای تحت پوشش فدراسیون ورزشهای همگانی و همچنین کمیته های انجمن تازه پیوسته به فدراسیون ورزشهای همگانی ، انجمن آمادگی جسمانی و ایروبیک نیز حضور داشتند .
۲۷ خرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.