افشارزاده درملاقات با رودکی:شما قهرمانان چشم و چراغ ورزش کشورهستید

افشارزاده درملاقات با رودکی:شما قهرمانان چشم و چراغ ورزش کشورهستید
روز گذشته بهرام افشارزاده با حضور در بیمارستان آتیه تهران با محمد رضا رودکی قهرمان جودو کشورمان ملاقات کرده و برای وی آرزوی سلامتی و بهبودی کامل کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی سلامتی با قهرمان جودو کشورمان تصریح کرد:شما قهرمانان چشم و چراغ ورزش کشور بوده و اگر آسیب دیدگی ویا ناراحتی در شما به جود می آید در خود احساس مسئولیت کرده و نمی توانیم نسبت به آن بی تفاوت باشیم چرا که شما عزیزان با تمرینات و مبارزات سنگین آسیب دیده اید.

افشار زاده تصریح کرد:برای ما سلامتی قهرمانان و ورزشکاران از هر مدالی با ارزش تر است و به همین دلیل از قهرمان با اخلاق کشورمان می خواهیم نگران المپیک نبوده و فقط به سلامتی خود فکر کند تا هر چه زودتر بهبود یافته و به میادین مسابقه با سلامتی کامل باز گردد و جا دارد اینجا از پزشک و جراح وی و مسئولین فدراسیون تشکر کنم.

همچنین رودکی ضمن تشکراز مسئولین کمیته ملی المپیک ابراز امیدواری کرد تا با توجه به خوب بودن عمل جراحی بر روی زانوی پایش هر چه زودتر به بهبودی کامل رسیده و بتواند همچون گذشته در میادین ورزشی برای ورزش کشورمان افتخار آفرینی کند و حتی تلاش می کنم بتواند خود را زیر نظر پزشک با آمادگی مطلوب به المپیک برسانم.


۲۴ خرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.