هایانگ چین آماده برای برگزاری سومین دوره بازی های آسیایی ساحلی؛حمل مشعل از امروز آغاز می شود

هایانگ چین آماده برای برگزاری سومین دوره بازی های آسیایی ساحلی؛حمل مشعل از امروز آغاز می شود
بنا به گفته ی جیانگ شیلی شهردار هایانگ و مدیرکل دفتر اجرایی کمیته برگزاری بازی ها هایانگ چین آماده برای برگزاری سومین دوره بازی های آسیایی ساحلی است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ بیش از 1600 ورزشکار از 45 کشور و منطقه در 13 رشته ورزشی طی 7 روز مسابقات با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش؛ بنا به گفته ی جیانگ شیلی شهردار هایانگ و مدیرکل دفتر اجرایی کمیته برگزاری بازی ها، کلیه اماکن برگزاری مسابقات تکمیل شده و بسیاری از پایگاهای مهم نیز تست شده اند.

گفتنی است؛ دهکده ورزشکاران و دهکده رسانه های خبری سومین دوره بازی های آسیایی ساحلی از امروز بازگشایی شده و مراسم افتتاحیه و اختتامیه نیز در استادیوم هکینگ دائو برگزار خواهد شد.

مراسم حمل مشعل سومین دوره بازی های آسیایی ساحلی با حضور 162 حمل کننده از امروز به مدت 3 روز برگزار و مشعل از شهر جینان پایتخت ایالت شان دونگ، یاناتی و هایانگ عبور خواهد کرد.

شایان ذکر است ؛ بازی های آسیایی ساحلی هر دو سال یکبار برگزار می گردد و سومین دوره این بازی ها به میزبانی چین ، آخرین سری از مسابقات بین المللی ورزشی بعد از برگزاری بازی های المپیک 2008 پکن، بازی های آسیایی 2010 گوانگژو و مسابقات یونیورسیاد شن زن 2011 می باشد.

۲۳ خرداد ۱۳۹۱ ۱۴:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.