کاهش تورم زانوی سلیمی؛ باقری: بهداد تا آخر هفته سبک تمرین می کند

کاهش تورم زانوی سلیمی؛ باقری: بهداد تا آخر هفته سبک تمرین می کند
بهداد سلیمی که خبر آسیب دیدگی زانویش خیلی ها را در هفته گذشته نگران کرد، این روزها به تمرینات سبک خود در اردوی بجنورد ادامه می دهد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، سلیمی که به دلیل فشار تمرین و مسابقاتی که در 3 سال اخیر داشته، با تورم و درد زانوی چپ مواجه شده است، یک هفته گذشته را با برنامه تمرینی جدید کادر فنی سپری کرد. حذف تمرینات سرپا و کاستن از تناژ تمرینی در دوضرب تکنیک و پا از پشت، از جمله تدابیر کوروش باقری برای بهبود آسیب دیدگی بهداد سلیمی بوده است. سرمربی تیم ملی وزنه برداری، صبح امروز و قبل از شروع تمرینات صبحگاهی ملی پوشان، درباره آخرین وضعیت سلیمی گفت: تغییر برنامه تمرینی و البته سبک تر کردن تمرینات برای بهداد اثراتش را نشان داده و باعث شده که از تورم زانوی او کاسته شود. البته برای این مهم سلیمی 4 جلسه تمرینی را از دست داد و یک روز هم به صورت مطلق استراحت کرد. با این شرایط امیدوارم او بتواند از شنبه هفته آینده روابط عادی تمریناتش را پی بگیرد و به رکوردهایش نزدیک شود.

باقری درباره شرایط دیگر وزنه برداران حاضر در اردو نیز گفت: در مجموع انتظار من از اردونشینان بالاتر از شرایط فعلی آنهاست. البته هنوز 47 روز تا المپیک باقی مانده و ما در تلاشیم تا با برطرف کردن نواقص موجود، کل تیم را به شرایط ایده آل نزدیک کنیم.

سرمربی تیم ملی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا به ترکیب 6 نفره و نهایی تیم برای اعزام به المپیک رسیده است یا خیر، گفت: به لحاظ کلی، بهداد سلیمی، کیانوش رستمی و سهراب مرادی از شانس بیشتری برای حضور در المپیک برخوردار هستند اما در مورد سایر نفرات هنوز تردیدهایی وجود دارد که می تواند در معرفی ترکیب نهایی تاثیرگذار باشد. من فکر می کنم برای رسیدن به ترکیب نهایی تیم باید تا اواسط هفته آینده صبر کرد.


۲۳ خرداد ۱۳۹۱ ۱۳:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.