دبیر فدراسیون تکواندو : کادر فنی بهترین ها را انتخاب کردند

دبیر فدراسیون تکواندو گفت:بیش از 7 ماه تمامی ملی پوشان زیر چشمهای تیز بین کادر فنی روند آماده سازی را دنبال کردند و در نهایت بهترین ها معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو ؛ غلامحسن ذوالقدری،دبیر فدراسیون تکواندو تصریح کرد: اردوی تیم ملی تکواندو جهت حضور در المپیک 2012 لندن با نظم و برنامه ریزی دقیق دنبال شد و کادر فنی با ارزیابی و آنالیز دقیق عملکرد تمامی تکواندوکاران در وزن 80 – کیلوگرم یوسف کرمی را که از تجربه بالایی برخوردار بود به عنوان نماینده تکواندو ایران در المپیک معرفی کرد.

وی ادامه داد: یوسف کرمی با کسب مدال در رقابتهای المپیک،آسیایی و قهرمانی جهان دارای تجربیات ارزشمندی است که البته رنکینگ بسیار ایده آلی را نیز در جهان کسب کرده است به نحوی که اکثر کارشناسان غیر ایرانی هم بر این باور هستند که کرمی یکی از مدعیان اصلی برای تصاحب مدال طلای المپیک لندن است.

ذوالقدری در خصوص یوسف کرمی، افزود: البته یوسف کرمی حریفان بسیار سرسختی پیش رو داشته و هر مسابقه حکم فینالی دشوار را خواهد داشت و با این اوصاف معتقد هستم کیفیت مبارزات در المپیک لندن نسبت به گذشته از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردار خواهد بود و کاپیتان تیم ملی تکواندو با استعداد و هوش بالای خود توانایی کسب مدال طلای المپیک لندن را در اختیار دارد.

اما محمد باقری معتمد دیگر نماینده کشورمان در المپیک لندن خواهد بود که دبیر فدراسیون در این خصوص گفت:انتخاب در وزن 68 – کیلوگرم برای کادر فنی بسیار دشوار بود، ولی با ارزیابی عملکرد و سنجش تمامی جوانب در نهایت محمد باقری معتمد جواز حضور در المپیک لندن را کسب کرد، ولی مربیان به سادگی نمی توانستند از کنار نام علیرضا نصر آزادانی عبور کنند و این انتخاب هرگز از ارزشهای این بازیکن کم نمی کند.

وی خاطرنشان کرد: معتمد با حضور در رقابتهای مختلف داخلی و بین المللی دارای کوله باری از تجربه است و بسیاری از کارشناسان بین المللی نیز او را شانس اول کسب مدال طلای المپیک می دانند و بدون شک فینال وزن 68 – کیلوگرم بین معتمد و ثروت(ترکیه) برگزار و  از کیفیت و زیبایی قابل قبولی برخوردار خواهد بود.

دبیر فدراسیون تکواندو، اظهار داشت:مهمترین حریفان محمد باقری معتمد در وزن 68 – کیلوگرم نمایندگان کشورهای اردن،امریکا،افغانستان و برزیل هستند ولی معتقد هستم که فینال این وزن بین معتمد و ثروت(ترکیه) برگزار خواهد شد و اگر معتمد از شرایط روانی و فیزیک مطلوبی برخوردار باشد تصاحب مدال طلای المپیک دور از دسترس نیست.

وی در خصوص حریفان کرمی نیز اشاره کرد:در وزن 80 – کیلوگرم نیز کرمی دارای حریفان سرسختی خواهد بود از جمله امریکا(لوپز)،ایتالیا،اسپانیا،افغانستان و آذربایجان که همگی از مدعیان این وزن محسوب می شوند.

ذوالقدری در مورد سوسن حاجی پور نیز اضافه کرد:در بخش بانوان هم رقابت نزدیکی میان ملی پوشان وجود داشت که کادر مربیان بعد از بررسی های لازم حاجی پور را به عنوان ملی پوش اعزامی به لندن معرفی کردند و امیدوارم این تکواندوکار در شرایط حساس المپیک نهایت تلاش خود را انجام داده و در این مدت باقی مانده خود را به بالاترین سطح آمادگی برساند و به عنوان بانوی مسلمان نماینده شایسته ای برای کشورمان باشد البته حاجی پور کار بسیار دشواری را پیش رو دارد ولی کسب مدال برای او دور از دسترس نیست.
۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.