فعالیت همه جانبه کمیسیون مرکز مشاوره و مهارتهای ذهنی در ارائه سرویس به ورزشکاران

فعالیت همه جانبه کمیسیون مرکز مشاوره و مهارتهای ذهنی در ارائه سرویس به ورزشکاران
کمیسیون مرکز مشاوره و مهارتهای ذهنی به منظور پشتیبانی از تیمهای ملی شرکت کننده در بازیهای المپیک 2012 لندن فعالیت همه جانبه ای در عرصه خدمات دهی به ورزشکاران دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛این مرکز که اواخر آذرماه سال گذشته از سوی کمیته ملی المپیک شروع به فعالیت نمود بر اساس اعلام نیازی که در جلسات مختلف مسئولان کمیته ملی المپیک با مسئولین فدراسیونها و مربیان تیمهای ملی از جمله وزنه برداری،تکواندو،بوکس، قایقرانی و تیرو کمان مطرح شد تشکیل و مقرر شد تا این مرکز خدمات مشاوره ای و مهارتهای ذهنی توسط افراد با تجربه و مورد تایید به ورزشکاران ارائه دهد.

به همین منظور مرکز فوق در این مدت بخوبی توانست خدمات ویژه ای به ورزشکاران با ارائه مشاوره های صحیح و منطقی و همچنین مهارتها ذهنی ارائه دهد.

هدف از تشکیل این مرکز ارائه مشاوره و مهارتهای ذهنی به ورزشکاران اعزامی به المپیک  بوده و بالطبع فدراسیونهایی که در این زمینه راسا اقدام به بکار گیری مشاورین و روانشناسان برای تیمهای خود کنند مسئولیت مستقیم آن برعهده خود فدراسیون بوده و مرکز مشاوره و مهارتهای ذهنی مسئولیتی در این باره نخواهد داشت.

 

۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.