ملی پوش وزنه برداری در دسته فوق سنگین:بهترین رکوردهایم را در لندن می زنم

ملی پوش وزنه برداری در دسته فوق سنگین:بهترین رکوردهایم را در لندن می زنم
سجاد انوشیروانی ملی پوش وزنه برداری در دسته فوق با اعتماد و اعتقادی که به دانش فنی کوروش باقری دارم، با تمام توان به تمریناتم تا روز مسابقه های دسته فوق سنگین المپیک 2012 ادامه می دهم تا بتوانم بهترین رکوردهایم را در لندن به ثبت برسانم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛سجاد انوشیروانی با اظهار رضایت از وضعیت خودش، ابراز امیدواری کرد بتواند بعد از بهداد سلیمی یکی دیگر از سکویهای قهرمانی رقابتهای دسته فوق سنگین وزنه برداری المپیک را از آن خود کند.

انوشیروانی قبل از تمرین صبح امروز ملی پوشان در اردوی بجنورد، گفت: با اعتماد و اعتقادی که به دانش فنی کوروش باقری دارم، با تمام توان به تمریناتم تا روز مسابقه های دسته فوق سنگین المپیک 2012 ادامه می دهم تا انشاالله بتوانم بهترین رکوردهایم را در لندن به ثبت برسانم.

انوشیروانی با بیان اینکه مهار وزنه های 205 کیلوگرم در یکضرب و 245 کیلوگرم در دوضرب، برای او در المپیک ایده آل خواهد بود، گفت: در المپیک 2008 پکن ویکتورشرباتیس با حدنصاب مجموع 448 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد، اما من امیدوارم بتوانم با این رکوردها، حتی به مدال نقره دست پیدا کنم.

وی افزود: در حال حاضر به غیر از بهداد سلیمی وزنه بردار سنگین وزنی نیست که بتواند به رکورد مجموع 455 کیلوگرم برسد. به همین خاطر من فکر می کنم با حدنصابی بین 448 و 453 کیلوگرم، بتوان یکی از مدال های نقره یا برنز المپیک را به دست آورد. برای این مهم باید با وزنه بردارانی از کره جنوبی، روسیه، آلمان و اوکراین رقابت کنم و مطمئن باشید که تمام تلاشم را خواهم کرد تا بعد از بهداد سلیمی روی سکوی المپیک قرار بگیرم.

انوشیروانی با اشاره به اینکه از مدتها قبل کسب مدال المپیک را برای خود تصویرسازی کرده است، ادامه داد: الان یک ماه است که تمام تمرکزم معطوف به صحنه المپیک است. در مسابقات جهانی پاریس هم همین فضاسازی ذهنی، اعتماد به نفس من را برای کسب مدال جهانی افزایش داد. الان هم با انگیزه بالا مشغول تمرین کردن هستم و تا آخرین روز تلاش می کنم تا بتوانم به آن هدفی که 3 سال پیش برای خودم ترسیم کردم برسم.

انوشیروانی در پایان از مسئولان فدراسیون وزنه برداری، کوروش باقری، سرمربی تیم ملی، احد پازاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و حجت الاسلام سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل که طی هفته های اخیر چندین بار در خطبه های نماز جمعه برای او و دیگر قهرمانان استان آرزوی موفقیت کردند تشکر کرد و گفت: امیدوارم با کسب مدال خوشرنگ المپیک بتوانم جواب همه این توجهات و حمایت ها را بدهم.

۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.