تیشه‌گران: دوومیدانی کاران ناشنوایان عملکرد چشمگیری در بازی‌های آسیا- اقیانوسیه داشتند

رئیس انجمن دوومیدانی ورزش ناشنوایان گفت: ملی‌پوشان دوومیدانی ایران در بازیهای آسیا- اقیانوسیه ناشنوایان عملکرد چشمگیری داشتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛مهران تیشه گران در گفت‌وگویی اظهار کرد: دوومیدانی کاران ناشنوای ایران موفق شدند در بازیهای آسیا – اقیانوسیه  12 مدال به دست آورند که البته هفت مدال آن طلا بود که عملکرد درخشانی است. این درخشش باعث شد تا ایران در بخش دوومیدانی بازی‌های آسیا- اقیانوسیه نایب قهرمان شود.

وی حسین صداقت و محمد هادی صالحی را چهره‌های درخشان ایران معرفی کرد و افزود: حسین صداقت در این مسابقات چهار مدال طلا به دست آورد که نتیجه ای عالی برای وی بود. وی سه مدال طلا را در ماده های 1500 متر، 5000 متر و 10 هزار به دست آورد و به همراه دوی امدادی 4 در 400 متر ایران هم صاحب چهارمین مدال طلا شد. البته محمد هادی صالحی هم نمایش بسیار خوبی داشت و در پرش ارتفاع و پرش طول مدال طلا را بر گردن آویخت و در تیم 4 در 400 متر ایران نیز قرار داشت تا صاحب سه طلا شود.

دیگر طلایی ایران در این بازیهای سجاد پیر آیقرچمن در پرتاب دیسک بود. همچنین ابراهیم نجفی و مسلم شیرزاد دیگر دوندگان تیم 4 در 400 متر قهرمان ایران در بازیهای آسیا- اقیانوسیه بودند.

رئیس انجمن دوومیدانی ورزش ناشنوایان اظهار کرد: عملکرد ناشنوایان در بازی‌های آسیا- اقیانوسیه نشان داد که ورزشکاران این رشته در مسیر صحیحی گام بر می‌دارند و این توانایی را دارند که در آینده شاهد پیشرفت بیشتر آنها در هر دو بخش آقایان و بانوان باشیم.

تیشه گران با اشاره به برنامه های آتی انجمن گفت:  در مردادماه نیز مسابقات جهانی دوومیدانی ناشنوایان در کشور کانادا در پیش است که تلاش می کنیم با تمام قوا در این میدان ظاهر شویم.

وی در پایان از کلیه مسوولین فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص برای فراهم نمودن مقدمات اعزام تیم ملی دو و میدانی به بازیهای آسیا و اقیانوسیه قدردانی کرد.

 

 
۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.