تورنمنت بین المللی شمشیربازی بانوان-گرجستان؛کسب سه مدال ارزشمند ارمغان بانوان ملی پوش کشورمان در رزو پایانی مسابقات

در روز پایانی تورنمنت بین المللی شمشیربازی بانوان کشورمان موفق شدند سه مدال ارزشمند دیگر را کسب کنند و مجموع مدال های خود را به عدد 6 رساندند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی:در ادامه برگزاری تورنمنت بین المللی گرجستان ، روز گذشته مسابقات در دو  اسلحه اپه وفلوره در دو بخش تیمی وانفرادی پی گیری شد.

براین اساس:ملی پوشان کشورمان ابتدا در بخش تیمی فلوره با ترکیب سروناز مرتضوی،الهه قهرمانی ونگین کافی به مصاف حریفان خود در مرحله مقدماتی رفتند،که با پیروزی در این مرحله به بخش حذفی راه یافتند.

در مرحله حذفی نخست با قرعه استراحت روبرو شدند،سپس 45 بر 25 تیم ارمنستان را از میان برداشتند ،در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها نیز در برابر تیم دوم گرجستان  45 بر 30 به پیروزی رسیدند وعازم دیدار نهایی شدند.

در فینال این رقابت ها هم تیم اول گرجستان را در یک بازی حسا س ونزدیک 45 بر 44 مغلوب خود کردند.

شایان ذکر است:در بخش انفرادی رقابت های اسلحه اپه سکینه نوری ملی پوش کشورمان پس از صعود از مرحله مقدماتی و شکست حریفی از کشور میزبان وارد مرحله نیمه نهایی شد که در این مرحله  دیگر شمشیرباز گرجی را با نتیجه 15 بر 11 شکست داد و به مرحله فینال راه یافت.

 در دیدار پایانی با قبول شکست 15 بر 10 مقابل شمشیرباز ارمنی دوم شد وبه نایب قهرمانی این رقابت ها بسنده کرد،آرزو قاره گوشی دیگر ملی پوش کشورمان نیز در همین بخش به عنوان سوم رسید و مدال برنز را کسب کرد.،
گفتنی است:پیش از این نجمه سارنجیان در رقابت های انفرادی سابر،تیم ملی اسلحه سابر در بخش تیمی به مقام قهرمانی و مدال طلا و سروناز مرتضوی در رقابت های انفرادی اسلحه فلوره به عنوان برنز دست یافته بودند.
لازم به ذکر است:ملی پوشان کشورمان در این رقابت ها 6مدال به ترتیب 3 طلا ،یک نقره ودو برنزرا کسب کردند.
۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.