تیم ملی سامبوی ایران با کسب 2طلا و 5 برنز به کار خود پایان داد

در روز پایانی رقابت‌های آسیایی "سامبو" که از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده بود، تیم ملی ایران توانست به دو مدال طلا و پنج مدال برنز دست یابد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی، این مسابقات با حضور کشورهای قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان، عراق، یمن، اردن، نپال، سوریه، فلسطین، لبنان، افغانستان، پاکستان، هندوستان، مالزی، اندونزی، سنگاپور، کره جنوبی، تایوان، ازبکستان و ایران در ورزشگاه جار شهر تاشکند برگزار شد.

در روز آخر این رقابت‌ها در وزن 68-‌کیلوگرم فرشید کریمی بعد از پیروزی مقابل حریف هندی به مصاف حریف کره‌ای رفت و با واگذاری بازی به حریف خود مدال برنز را تصاحب کرد، در وزن 74- کیلوگرم محمد محمدپور پس از مبارزه تنگاتنگ مقابل بازیکن مالزی تبار و قبول شکست برنزی شد، در وزن 82- کیلوگرم کمال علی‌خواه در روز پایانی این رقابت‌ها در آخرین بازی خود مقابل حریف ازبک توانست مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کند. در وزن 90- حمزه وهابی با انجام بازی دیدنی مقابل حریف افغانی به علت آسیب دیدگی مدال برنز را از آن خود کرد.

در روز دوم و سوم این رقابت‌ها در وزن 62- کیلوگرم حمید بیرامی با انجام چهار بازی و در نهایت پذیرفتن شکست مقابل بازیکن کره‌ای  مدال برنز را کسب کرد، در وزن 82- کیلوگرم بهنام خیری در بازی چهارم مقابل حریف هندی باخت و برنزی شد، اما بهنام هدهدی در وزن 100+ با سه بازی و غلبه بر تمامی حریفان و در نهایت شکست حریف قزاقستانی به قهرمانی وزن اوپن آسیا دست یافت.
۲۱ خرداد ۱۳۹۱ ۱۶:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.