نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در سازمان تربیت بدنی برگزار شد؛بررسی فعالیت کمیته های مختلف ستاد میزبانی بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی

نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در سازمان تربیت بدنی برگزار شد؛بررسی فعالیت کمیته های مختلف ستاد میزبانی بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک روز گذشته در نشستی فوق العاده به بررسی فعالیت ها و روند اجرای برنامه ها توسط کمیته های مختلف ستاد میزبانی بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ طبق برنامه ریزی بعمل آمده اعضای کمیته نظارت و بررسی issf در تاریخ 9 مرداد ماه جاری به ایران خواهند آمد تا طی 19 روز حضورشان در کشور از امکانات ورزشی و محل اقامت ورزشکاران شرکت کننده در سه شهر تهران،مشهد و اصفهان بازدید بعمل آورند. ضمنا طبق برنامه از پیش تعیین شده در تاریخ 26 مرداد جلسه سرپرستان تیمهای شرکت کننده و در 27 مرداد هم قرعه کشی تیم ها و جلسه کمیته نظارت و هماهنگی برگزار خواهد شد که به همین منظور اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک روز گذشته در نشستی فوق العاده به بررسی فعالیت ها و روند اجرای برنامه ها توسط کمیته های مختلف ستاد برگزاری ومیزبانی بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی پرداختند.
بر اساس این گزارش، در این نشست که در دفتر مهندس علی آبادی معاون رئیس جمهوری و رئیس کمیته ملی المپیک و سارمان تربیت بدنی برگزار شد ابتدا مسئولین کمیته های فرعی ستاد برگزاری گزارشات خود را از روند فعالیت های انجام شده ارائه دادند و در ادامه مشکلات و کمبودها را مطرح ساختند تا هر چه سریعتر نسبت به رفع آنها اقدامات لازم بعمل آید.
در این نشست مهندس علی آبادی بر استفاده از تمام ظرفیت ها برای آمادگی هر چه بیشتر جهت میزبانی شایسته تاکید کرد و اظهار داشت: باید از فرصت باقیمانده نهایت استفاده را ببریم و از تمام نیرو ، انرزی و پتانسیل موجود برای ارائه میزبانی شایسته بهره ببریم.
وی ادامه داد: تاکید من بر این است که با همدلی و همفکری طوری امور را پیگری نمایید تا کارها بدون کوچکترین مشکل و در اسرع وقت انجام شود. میزبانی این رویداد بزرگ کار مشکلی است که تنها با وحدت و کاری گروهی می توان ازپس آن بر آمد.
در پایان این نشست اعضای هیات اجرایی کلیه اقدامات انجام شده و کمبودها را ارزیابی کردند و مقرر شد در اولین فرصت ضمن بازدید مجدد از ورزشگاهها و امکان مربوط به این دوره از بازیها شرایط ادامه روند فعالیتها با سرعت و دقتی مطلوب را فراهم سازند.


۷ اَمرداد ۱۳۸۸ ۰۹:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.