سهراب مرادی: رکوردهای المپیک را جابه جا می کنم

سهراب مرادی یکی از شانس های مسلم تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای کسب مدال در رقابتهای المپیک، شرایط خودش و کیانوش رستمی را در فاصله 47 روز تا آغاز این بازیها مطلوب توصیف کرد.

 

سهراب مرادی یکی از شانس های مسلم تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای کسب مدال در رقابتهای المپیک، شرایط خودش و کیانوش رستمی، دیگر وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم تیم ملی را در فاصله 47 روز تا آغاز این بازیها مطلوب توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، مرادی قبل از تمرین صبح امروز خود در بجنورد، گفت: فشار تمرینات همچون اردوی تهران، همچنان بالاست اما از هفته آینده تمرینات هم سبک تر می شود تا ملی پوشان به رکوردهای اصلی خود نزدیک شوند. البته با وجود این تمرینات پرفشار اوضاع برای من طبق خواسته کادر فنی پیش می رود، چراکه توانسته ام به مرز 90 درصدی رکوردهایم برسم.

مرادی با بیان اینکه رکوردهای ایده آل او برای رقابتهای المپیک وزنه های 175 کیلوگرم در یکضرب و 220 کیلوگرم در دوضرب است، افزود:  با این وزنه ها می توانم رکوردهای دوضرب و مجموع المپیک را جابه جا کنم و شانس های خودم را برای کسب مدال طلا افزایش دهم.

ملی پوش دسته 85 کیلوگرم کشورمان از کیانوش رستمی به عنوان یکی از جدی ترین رقیبان خود در المپیک نام برد و گفت: رستمی هم از شرایط بسیار مطلوبی برخوردار است و در بجنورد به بهترین شکل در حال تمرین کردن است. خوشبختانه هیچ کدام از ما دو نفر با آسیب دیدگی مواجه نیستیم و امیدواریم بتوانیم دو مدال المپیک را در یک وزن به دست بیاوریم.

مرادی در خاتمه گفت: هرچند تاکنون تجربه حضور در المپیک را نداشته ام، اما برای حضور در لندن و کسب مدال در این آوردگاه بزرگ هیچ استرسی ندارم. فکر می کنم همین آرامش بتوانم به من در رسیدن به هدفم که کسب مدال است کمک کند.

۲۱ خرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.