دکتر پورکاظمی: جراحی رودکی با موفقیت انجام شد

دکتر پورکاظمی: جراحی رودکی با موفقیت انجام شد
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: خوشبختانه عمل جراحی محمدرضا رودکی با موفقیت کامل انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دکتر لطفعلی پورکاظمی در خصوص جراحی پای رودکی اظهار داشت: محمدرضا رودکی ملی پوش جودو صبح امروز در بیمارستان آتیه تهران توسط دکتر محمد رازی تحت عمل جراحی قرار گرفت و خوشبختانه بنا بر اعلام دکتر رازی این عمل جراحی با موفقیت کامل انجام شده است و از این بابت جای هیچ گونه نگرانی نیست.

محمد رضا رودکی که در آخرین روز اردوی تداکارتی روسیه دچار آسیب دیدگی از ناحیه عضله چار سر زانو شده بود روز گذشته قسمت پای خود  را به تیغ جراحی دکتر رازی سپرد.  

محمد رضا رودکی با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه المپیک را کسب کرد و با این آسیب دیدگی حضور در این رویداد بزرگ جهان در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

بعد از پایان عمل جراحی ، دکتر رازی با ابراز رضایت و خرسندی از عمل جراحی گفت: تاندون عضله چهار سر ران رودکی به طور کامل دچار پارگی شده بود. زمان ترمیم وبازگشت دوباره وی به تمرینات طولانی است و به سختی قادربه انجام تمرینات سنگین پس از ترمیم زانو خواهد بود.

وی در مورد اینکه رودکی به المپیک خواهد رسید یا خبر گفت: اینکه رودکی می تواند در بازیهای المپیک 2012 لندن حضور پیدا کند یا خیر در شرایط کنونی نمی توان اظهار نظر کرد باید مراحل بهبودی او طی شود تا در آینده در این خصوص تصمیم گیری کنیم.

۲۱ خرداد ۱۳۹۱ ۰۹:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.