رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی :باید امید به زندگی را با ورزش ارتقاء دهیم

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی :باید امید به زندگی را با ورزش ارتقاء دهیم
امروزه تحقیقات نشان می دهد ، ورزش نقش تعیین کننده ای در افزایش امید به زندگی در بین کلیه اقشار جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان دارد .
 
 به گزارش روابط عمومی  عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای همگانی ، دکتر علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی در حاشیه ششمین همایش پیاده خانوادگی که به میزبانی استان سمنان و شهرستان شاهرود برگزار شد اظهار داشت : حضور پرشور مردم این شهرستان در این همایش خانوادگی باعث شد تا رکورد این رویداد را با توجه به جمعیتی که شهرستان شاهرود دارد و همچنین با نظر به تعداد نفرات شرکت کننده از آن خود نمایند .

وی در ادامه افزود : با توجه به اینکه کشور ما از جمعیت بسیار جوانی برخوردار است ،        می بایستی به هر طریق ممکن در جهت اعتلای وضعیت روحی ، جسمی و روانی آنها کوشید . معتقدم ورزش به عنوان یکی از مهمترین ابزارهایی که در جهت تحقق این هدف مورد نیاز است نقش تعیین کننده ای ایفا خواهد نمود به هر میزان در این زمینه سرمایه گذاری و تمرکز ویژه ای به انجام رسانیم به همان نسبت از جامعه شاداب و سالم برخوردار خواهیم بود .

دکتر مجدآرا تصریح کرد : با توجه به نزدیک شدن اوقات فراغت وفصل تابستان امیدوارم خانواده ها در کنار برنامه های فرهنگی و علمی ، تدابیر خاصی را برای پر کردن اوقات فراغت کودکان خود با ورزش در نظر گیرند . البته این فدراسیون در این زمینه برنامه های ویژه ای دارد که از جمله آن برگزاری هفته المپیک و جشنواره ورزشهای همگانی از تاریخ سوم تا دهم تیر ماه در سراسر کشور می باشد .
۲۰ خرداد ۱۳۹۱ ۱۳:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.