در سومین روز از رقابتهای آسیایی سامبو ازبکستان، یک طلا و دو برنز به نام ایران ثبت شد

در سومین روز از رقابتهای آسیایی سامبو که از چهار شنبه گذشته افتتاح شد تیم ملی سامبو فدراسیون ورزشهای رزمی کشورمان دربخش کامبت سامبو توانست به یک مدال طلا و دو مدال برنز دست یابد، امروز (شنبه ) دیگر نمایندگان کشورمان دربخش سامبو به رقابت خواهند پرداخت.

 به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای رزمی : این مسابقات با حضور 23 کشور جهان از جمله تیم ملی سامبو فدراسیون ورزشهای رزمی کشورمان در ورزشگاه جار شهر تاشکند ازبکستان برگزار شد.

ملی پوشان سامبو فدراسیون ورزشهای رزمی نیز در قالب تیمی هشت نفره در دو بخش کامبت سامبو و سامبو بر روی تاته می به دیدار مقابل حریفان خود رفتند ، در بخش کامبت سامبو در وزن 62- حمید بیرامی با انجام چهار بازی و در نهایت پذیرفتن شکست مقابل بازیکن کره ای به مدال برنز نائل شد ، در وزن 82- بهنام خیری در بازی چهارم و باخت مقابل حریف هندی نیز برنزی شد و اما بهنام هدهدی در وزن 100+ با سه بازی و غلبه بر تمامی حریفان و در نهایت شکست حریف قزاقستانی به قهرمانی وزن اوپن آسیا دست یافت .

 گفتنی است در بخش سامبو فرشید کریمی در وزن 68- ، محمد محمدپور در وزن 74- ، کمال علی خواه در وزن 83- و حمزه وهابی در وزن 90- امروز (شنبه)  به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
۲۰ خرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.