با رقابت قایقرانان کشورمان در دور مقدماتی؛آقایان تیم ملی جوانان آبهای آرام به مصاف حریفان خود رفتند

با رقابت قایقرانان کشورمان در دور مقدماتی؛آقایان تیم ملی جوانان آبهای آرام به مصاف حریفان خود رفتند
پسران تیم ملی آبهای آرام جوانان کشورمان رقابت خود را در دور مقدماتی مسابقات بین المللی بوخوم دیروز 19 خرداد ماه آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون قایقرانی، مسابقات بین المللی آبهای آرام بوخوم از دیروز در آلمان آغاز شده است. قایقرانان کشورمان در دور مقدماتی این مسابقات در مسافت 1000،500 و 200 متر با حریفان خود روبرو شدند.

در مسابقات مسافت 1000 متر در کایاک یکنفره افشین شعبانی با حریفانی از آلمان، هلند، دانمارک روبرو شد و با کسب رکورد 4:47.23 دقیقه اول شد و به فینال راه یافت. در این رقابت قایقرانان آلمانی و دانمارکی در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

سامان بقایی در کانوی یکنفره با حریفانی از فرانسه و آلمان رقابت کرد و در نهایت با زمان 5:03.60 دقیقه در رده اول قرار گرفت و راهی فینال مسابقات شد. در این مسابقه قایقرانان فرانسه و آلمان دوم و سوم شدند.
یاسین نوری و محمدجواد شاهپوری در کایاک دونفره با حریفانی از آلمان، فرانسه، آمریکا و دانمارک روبرو شد و در پایان با زمان 4:23.39 دقیقه سوم شدند و فینال راه یافتند. در این مسابقه قایقرانان آلمانی و فرانسوی اول و دوم شدند.

در رقابت های مسافت 500 متر افشین شعبانی در کایاک یکنفره با حریفانی از دانمارک، آمریکا، هلند و دانمارک روبر شد و در پایان با زمان 2:11.83 دقیقه اول شد و به فینال راه یافت. در این مسابقه قایقرانان دانمارک و آمریکا دوم و سوم شدند.

سامان بقایی در کانوی یکنفره با حریفانی از فرانسه، آلمان و دانمارک روبرو شد و با زمان 2:43.58 دقیقه اول شد و به فینال راه پیدا کرد. قایقرانان فرانسه و آلمان در این رقابت در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

یاسین نوری و محمدجواد شاهپوری در کایاک دونفره با قایقرانان آرژانتین، آمریکا، آفریقای جنوبی و دانمارک روبرو شدند و در پایان با زمان 1:59.42 دقیقه دوم شدند و به فینال راه یافتند. در این مسابقه قایقرانان آرژانتین و آمریکا در رده های اول و سوم جای گرفتند.

در مسابقات دور مقدماتی مسافت 200 متر نیز افشین شعبانی در کایاک یکنفره با حریفانی از آلمان، آرژانتین ، دانمارک، آمریکا و هلند روبرو شد و در پایان با زمان 43.72 ثانیه سوم شد و به نیمه نهایی راه یافت. در این مسابقه قایقرانان آلمان و آرژانتین اول و دوم شدند.

سامان بقایی در کانوی یکنفره با قایقرانان فرانسه، آلمان و دانمارک رقابت کرد و در پایان با زمان 49.21 ثانیه در جایگاه اول قرار گرفت و راهی فینال شد. در این مسابقه قایقرانان فرانسه و آلمان دوم و سوم شدند.

ماکان غیاثی و افشین شعبانی در کایاک دونفره به مصاف حریفانی از فرانسه، دانمارک، آفریقای جنوبی و دانمارک رفتند که در نهایت با زمان 41.19 دقیقه چهارم شدند و به نیمه نهایی راه پیدا کردند.در این مسابقه قایقرانان فرانسه، دانمارک و آفریقای جنوبی اول تا سوم شدند. این رقابت ها از دیروز در بوخوم آلمان آغاز شده و امروز 20 خرداد ماه با برگزاری رقابت های نیمه هایی ادامه خواهد یافت.
۲۰ خرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.