سرمربی تیم ملی ووشو آقایان: تغییر برنامه های تمرینی در مرحله دوم اردوها آمادگی است

سرمربی تیم ملی ووشو آقایان: تغییر برنامه های تمرینی در مرحله دوم اردوها آمادگی است
سرمربی تیم ملی ووشو آقایان در بخش ساندا گفت: دومین مرحله اردوهای آمادگی ووشوکاران را طبق برنامه جدید و بر اساس تمرینات قدرتی و تخصصی آغاز کرده ایم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، "محمدرضا جعفری" در این باره اظهار داشت: در رقابتهای انتخابی اول شاهد برگزاری مسابقاتی بسیار زیبا و تکنیکی از ملی پوشان بودیم و همه طبق تمرینات داده شده به مصاف حریفان خود رفتند و از پیشرفت خوبی برخوردار بودند.

وی ادامه داد: با پایان اردوی اول ملی پوشان بعد از 3 روز استراحت اولین مرحله مسابقات انتخابی را پشت سر گذاشتند و طبق برنامه دومین مرحله را با تغییر در برنامه های تمرینی و تکنیکی و کار بیشتر بر قدرت بدنی ووشوکاران در نظر گرفتیم تا شرایط بدنی آنها را برای انتخابی دوم آماده کنیم.

جعفری با اشاره به اینکه در مرحله دوم انتخابی تکلیف بسیاری از ووشوکاران نیز مشخص خواهد شد، تصریح کرد: شرایط روحی و جسمی ووشوکاران در حد بسیار ایده آلی است و همه از نظر فنی و تکنیکی پیشرفت چشمگیری داشته اند، ضمن اینکه با تغییر برنامه های تمرینی ملی پوشان در اردوی دوم، قطعا سطح فنی مسابقات انتخابی نیز بالاتر خواهد بود و تکلیف بسیاری از آنها نیز در این مرحله مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم ملی ووشو آقایان تاکید کرد: در حال حاضر چهره های جدیدی در کنار مدال آوران نامی این رشته و اردونشینانی که سابقه چند ساله در اردوهای تیم ملی را داشته اند کار می کنند و خوشبختانه در اردوی دوم از نظر فنی و تمرینی کاملا خود را با شرایط ملی پوشان با سابقه وفق داده اند و با این روال تا زمان برگزاری مسابقات آسیایی هوشی مینه ویتنام به آمادگی کامل برسند.

وی در ادامه افزود: حریفان آسیایی هوشی مینه همه نامدار و دارنده مدال های رنگارنگ در رقابتهای برون مرزی هستند و امیدوارم با شرایط موجود و حمایتهای فدراسیون ووشو در جهت امکانات تمرینی برای ملی پوشان بهترین نتیجه را در این مسابقات کسب کنیم.
۱۸ خرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.