تشدید آسیب دیدگی زانوی مرتضی رضائیان/ بهداد سلیمی با درد تمرین می کند

تشدید آسیب دیدگی زانوی مرتضی رضائیان/ بهداد سلیمی با درد تمرین می کند
اردوی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در شرایطی در بجنورد در حال پیگیری است که با افزایش فشار تمرینات، ملی پوشان نیز فشار بیشتری را برای رسیدن به مرز آمدگی مطلوب متحمل می شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، کوروش باقری، سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان با اشاره به اینکه فشار تمرینات در هفته آینده نیز بالا خواهد بود، گفت: برنامه ریزی ما به گونه ای است که در هفته سوم و چهارم حضورمان در بجنورد، از این فشار تمرینی کاسته شود تا ملی پوشان به رکوردهای مورد نظر نزدیک شوند.

باقری در مورد آخرین شرایط 8 اردونشین تیم ملی وزنه برداری نیز گفت: الان اکثر ملی پوشان شرایط مشابهی دارند. در این میان درد زانوی مرتضی رضائیان بیشتر از همیشه او را اذیت می کند و اجازه نمی دهد تا آنطور که مد نظر کادر فنی است تمرین کند.

باقری در مورد بهداد سلیمی نیز گفت: زانوی چپ سلیمی مشکل دارد، به طوری که امکان دارد حضور در رقابتهای المپیک را از دست بدهد. البته این آسیب دیدگی بیشتر به خاطر حضور مستمر در اردوهای تیم ملی و شرکت در مسابقات مختلف ایجاد شده است. به همین خاطر با سبک تر کردن تمرینات برای او و کاهش فشار تمرینات باید التهاب بوجود آمده را کنترل کنیم تا بیشتر از این مشکل ساز نشود.

 

۱۷ خرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.