ایران میزبان جام جهانی اسکی چمن 2012 شد

در نشست چهل و هشتمین کنگره فدراسیون جهانی اسکی و اجلاس کنفدراسیون اسکی آسیا برای انتخاب میزبانی جام جهانی اسکی چمن ، ایران ضمن کسب آرا لازم به عنوان میزبان این دوره از جام جهانی انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون،اولین دوره مسابقات بین المللی اسکی چمن سال 1375 درایران برگزار و پس از آن چندین دوره مسابقات جام جهانی و قهرمانی دنیا در پیست اسکی بین المللی دیزین برگزار گردیده.

دوم و سوم شهریور ماه سالجاری نیز پیست اسکی بین المللی دیزین میزبان مسابقات اسکی چمن جام جهانی در رشته های مارپیچ بزرگ و سوپرجی آقایان و بانوان می باشد.

عیسی ساوه شمشکی رئیس فدراسیون اسکی که به عنوان نماینده ایران در اجلاس ذکر شده شرکت نموده بود ضمن کسب عنوان نایب رئیس کنفدراسیون اسکی آسیا برای چهارمین دوره پیاپی از میزبانی مسابقات آسیایی بزرگسالان 2018 و میزبانی جام جهانی اسکی چمن در شهریور ماه سال جاری خبر داد و اعلام نمود با توجه به شرایط مناسب پیستهای اسکی ایران جهت برگزاری مسابقات آسیایی و جهاتی ، میزبانی دو رویداد بزرگ به ایران سپرده شد.

 چهل و هشتمین کنگره فدراسیون جهانی اسکی که در منطقه اسکی هایوان کره جنوبی برگزار گردید جمعه گذشته 91/3/12 به کار خود پایان داد.
۱۶ خرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.