مربی بدنسازی تیم ملی بوکس:بوکس در المپیک پکن هم می توانست مدال بگیرد

مربی بدنسازی تیم ملی بوکس:بوکس در المپیک پکن هم می توانست مدال بگیرد
مشتزنان کشورمان در بازیهای المپیک لندن اگر با حداکثر آمادگی راهی این رقابتها شوند می توانند به مدال دست پیدا کنند تا طلسم مدال نگرفتن در المپیک را بعد از چند دوره بشکنند.

 علیرضا استکی مربی بدنسازی تیم ملی بوکس ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:اردوی تیم ملی بوکس بعد از ظهر امروز در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می شود و بچه ها باید هر چه زودتر خود را برای حضور در بازیهای المپیک آماده کنند.

وی ادامه داد:بوکس ایران در همان بازیهای المپیک 2008 هم می توانست مدال کسب کند و اگر سپهوند با بدشانسی مواجه نمی شد و با قهرمان المپیک مسابقه نمی داد حتما برنز می گرفت در این دوره هم بچه ها شانس کسب مدال دارند البته به شرطی که تمرینات را جدی گرفته و فقط به مدال فکر کنند.

مربی بدنسازی تیم ملی بوکس خاطر نشان کرد:قرار است تیرماه به اردوی ایتالیا برویم که این اردوخیلی در افزایش توان بدنی و فنی مشتزنان تاثیر دارد کادر فنی و فدراسیون هم تمام تلاش خود را برای آماده سازی بچه ها دارند انجام می دهند ولی به شخصه معتقدم خود بکسورها هم نباید با یک سهمیه اشباع شوند وباید برای طلای المپیک تمرین کنند تا حداقل برنز بگیرند.

۱۶ خرداد ۱۳۹۱ ۰۹:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.