تمرین شاداب والیبالیستها برای مسابقه با استرالیا

تمرین شاداب والیبالیستها برای مسابقه با استرالیا
تیم ملی والیبال روز دوشنبه تمرینی کاملا جدی را زیر نظر کادر فنی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی کشورمان امروز سه شنبه در دور دوم مسابقه های انتخابی المپیک با استرالیا رو به رو می شود.
ملی پوشان کشورمان بعد از دو برد مقابل کره و چین و تمرینی سبک، روز گذشته با فشار بیشتری تمرین کردند. همان طور که ولاسکو می خواست.

ابتدای تمرین خولیو ولاسکو شاگردانش را جمع کرد و برای بازی امروز با استرالیا خط و نشان های جدی ای را کشید.
ولاسکو گفت:«حواستان باشد. بعد از دو روز تمرین سبک، امروز باید به شرایط مسابقه برگردید. به بازی فردا فکر کنید. سختی و مهم بودن ان. این رقیب هم از بزرگترین رقبای ما به حساب می آید. هر امتیازی که به استرالیا بدهید، اشتباهی است که شاید جبرانش سخت شود. چرا که وقتی شما حتی یک درصد بازی را ساده فرض کنید، با خوب ظاهر شدن آنها دیگر جایی برای جبران نیست.

سپس تمرینات تیم ملی با حرکات کششی آغاز شد. این بار همه کادر فنی هم مثل بازیکنان تمرینات کششی را انجام دادند. بعد نوبت دریافت و سرویس رسید. مرحله سوم تمرینات امروز تاکتیک های تیم برای امروز بود.

سرمربی تیم ملی گه گاهی ترکیب دو تیم را با جا به جایی بازیکنان تغییر می داد. انگار که هنوز ترکیب دلخواهش را برای بازی امروز پیدا نکرده بود. در آخر کار هم باز نوبت زدن سرویس و دریافت بود.

وقتی سایر بازیکنان با رضایت ولاسکو سرد می کردند، فرهاد قائمی و پوریا فیاضی که سرویس را دریافت می کردند،با اجازه ولاسکو سرویس می زدند. فیاضی زودتر کارش را تمام کرد، اما قائمی از ولاسکو اجازه گرفت تا بیشتر تمرین کند.

قائمی می گوید: ابتدای تمرین سرویس بد زدم، می خواستم قلق کار دستم بیاید. به همین خاطر بیشتر سرویس زدم که درست شد. بازیکنان بعدازظهر تمرین نداشتند و در جلسه آنالیز بر روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف کار کردند.


۱۶ خرداد ۱۳۹۱ ۰۷:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.