تبریک علی ابادی و افشارزاده به موفقیت های والیبال دررقابتهای کسب سهمیه المپیک

تبریک  علی ابادی و افشارزاده به موفقیت های والیبال دررقابتهای کسب سهمیه المپیک
رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک موفقیتهای تیم ملی والیبال را در دو بازی نخست از رقابتهای کسب سهمیه المپیک را تبریک گفته و برای آنها در ادامه رقابتهای پیش رو آرزوی موفقیت کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا بعد از موفقیت تیم ملی والیبال در دومین بازی خود و پیروزی برابر تیم قدرتمند چین اعلام داشت:به عنوان یک ایرانی به تمامی شما عزیزان خسته نباشید گفته و امیدوارم که با دعای خیر مردم و عنایات الهی و توجهات ولی عصر(عج) و اهل بیت (ع)که همیشه در میادین سخت یاری گر ورزشکاران ما بوده اند در ادامه رقابتهای پیش رو موفق و سر بلند باشید.

به شخصه از تمامی زحمات مسئولین فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان عزیز قدردانی کرده و از اینکه با دو پیروزی خود برابر رقبای سر سخت آسیایی دل ملتی را شاد کردید سپاسگزارم.دعای خیر مردم پشتیانتان.

همچنین بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن تبریک موفقیت های تیم ملی والیبال کشورمان در دو بازی نخست برابرکره جنوبی و چین اظهار داشت؛


پیروز تیم ملی والیبال کشورمان در رقابتهای کسب سهمیه المپیک 2012 لندن برابر نمایندگان قدرتمند شرق آسیا بیانگر غیرت و قدرتی است که والیبالیستهای کشورمان دارند این عزیزان چنان با قدرت و غیرتی مثال زدنی برابر حریفان قدرتمند خود مسابقه می دهند که هرایرانی در جای جای جهان با دیدن مسابقاتشان به خود می بالد.

لذا ضمن تبریک پیروزی های شما جوانان ایران زمین(برابر کره جنوبی و چین) به مردم عزیز کشورمان،وزارت ورزش و جوانان،مسئولین فدراسیون و جامعه ورزش امیدواریم تا در سایه عنایات الهی ودعای خیر مردم، موفق و سر بلند باشید.




۱۳ خرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.