رقابتهای انتخابی المپیک -ژاپن؛تیم ملی والیبال با شکست چین انتقام گرفت

رقابتهای انتخابی المپیک -ژاپن؛تیم ملی والیبال با شکست چین انتقام گرفت
تیم ملی والیبال صبح امروز در دومین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک برابر چین قرار گرفت و توانست حریف خود را از پیش‌رو بردارد.


به گزارش کمیته ملی المپیک؛تیم ملی والیبال امروز در دومین مسابقه خود برابر تیم ملی چین قرار گرفت و در پایان با حساب 3 بر 2 حریف خود را شکست دهد. چینی‌ها برای موفقیت در این مسابقات تدارک بسیار خوبی دیده‌اند و به عنوان یکی از جدی‌ترین گزینه‌ها برای صعود به المپیک مطرح هستند.

در گیم نخست این مسابقه شاگردان ولاسکو بسیار خوب بازی  را شروع کردند، اما هرچه به پایان گیم نزدیک شدیم چینی‌ها بر توپ و میدان مسلط شدند و توانستند این گیم را با حساب 25 ب 23 به سود خود رقم بزنند.

در گیم دوم شاگردان ولاسکو این گیم را با حساب 25 بر 21 به سود خود رقم زدند تا دو تیم برای برگزاری گیم سوم آماده شوند.

در گیم سوم  شاگردان جیانان با حساب 31 بر 29 نتیجه را به سود خود رقم زدند.

گیم چهارم را شاگردان ولاسکو با زدن سرویس‌های هدفدار و زیبا با حساب 25 بر 15 به سود خود رقم زدند تا بازی به گیم پنجم کشیده شود.

گیم سرنوشت‌ساز پنجم در حالی آغاز شد که چینی‌ها آغاز کننده بازی بودند و اولین سرویس را از دست دادند. بازی 3 بر 3 مساوی شد؛ امتیاز 4 را غفور برای ایران و چین کسب کرد. زدن آبشار دقیق امتیاز 4 را برای ایران کسب کرد و با از دست دادن سرویس چهارمین امتیاز را به چینی‌ها تقدیم کرد. ماراتن دو تیم در امتیاز 6 هم مساوی ادامه پیدا کرد تا اینکه غفور موفق شد هفتمین امتیاز را برای ایران کسب کند. نهمین امتیاز برای ایران را بازهم غفور کسب کرد تا جیانان درخواست وقت استراحت فنی کند. ملی‌پوشان ایران درحالی بازی را آغاز کردند که دو امتیاز از حریف خود پیش بودند و سرویس عالی قائمی موجب شد تا شاگردان ولاسکو امتیاز دهم را هم به دست بیاورند. یک دفاع خوب از چینی‌ها و در ادامه آبشار دقیق وان بازی را 10 بر 9 به سود ایران کرد، اما بلافاصله زرینی امتیاز 11 را برای ایران به ارمغان آرود. رالی برای کسب امتیاز 12 بسیار زیبا بود و در پایان داور با اعلام خطای تور چینی‌ها این امتیاز حساس را به ایران داد. چینی‌ها با دفاع خوب بازهم اختلاف را کم کردند و بازی 13 بر 12 به سود ایران شد و ولاسکو مجبور شد وقفه‌ای در بازی ایجاد کند. امتیاز 14 را زرینی برای ایران به ارمغان آورد و مهدوی جایگزین معروف شد تا در دفاع به ایران کمک کند و امتیاز 15 را قائمی برای ایران کسب کرد تا چین دومی قربانی ایران در راه المپیک نام بگیرد.

با این پیروزی شاگردان ولاسکو به 2 امتیاز اکتفا کردند و چینی‌ها یک امتیاز گرفتند.
تیم ملی ایران پس از برتری مقابل چین در فینال رقابت‌های آسیایی، نتوانست در بازی‌های جام‌جهانی حریف خود را شکست دهد و در این پیکارها به نوعی توانست انتقام شکست در جام‌جهانی را بگیرد.

تیم‌های حاضر در مسابقات انتخابی المپیک دو روز آینده را استراحت خواهند کرد و رقابت‌ها از روز دوشنبه‌،16 خردادماه از سر گرفته خواهد شد.

۱۳ خرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۵۸

نظر مخاطبان

فتح الهی
۱۳۹۱/۰۳/۱۳ Iran
5
0
0

بارکلا به غیرت و تعصب خاص ایرانی ایول به مربی باهوش و با کلاسی مثل ولاسکو


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.