در آستانه برگزاری بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛افشارزاده:کلیه برنامه های میزبانی با دقتی ویژه در حال پیگیری است/ در خصوص خطر شیوع آنفلونزای خوکی منتظر تصمیم وزارت بهداشت و کمیسون مربوطه مجلس هستیم

در آستانه برگزاری بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛افشارزاده:کلیه برنامه های میزبانی با دقتی ویژه در حال پیگیری است/ در خصوص خطر شیوع آنفلونزای خوکی منتظر تصمیم وزارت بهداشت و کمیسون مربوطه مجلس هستیم
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: برای میزبانی بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی هیچ مشکلی نداریم و در خصوص خطر شیوع آنفلونزای خوکی نیز منتظر اعلام نظر و تصمیم وزارتخانه بهداشت و درمان و همچنین کمیسیون بهداشت مجلس می مانیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ستاد برگزاری دومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی سخت در حال پیگری امور مربوط به میزبانی است و خوشبختانه کارها با نظم و دقت ویژه ای در حال پیگیری است. گروه ناظر فدراسیون همبستگی(گروه عربستانی) نیز بعد از بازدید های بعمل آمده، از روند رو به رشد امور اظهار رضایت کرده و مطمئنا بزودی به آمادگی لازم برای ارائه میزبانی مطلوب دست خواهیم یافت.
وی ادامه داد: اعضای کمیته نظارت و بررسی issf در تاریخ 9 مرداد ماه به ایران خواهند آمد تا طی 19 روز از سه شهر تهران،مشهد و اصفهان بازدید بعمل آورند. ضمنا طبق برنامه از پیش تعیین شده در تاریخ 26 مرداد جلسه سرپرستان تیمهای شرکت کننده و در 27 مرداد هم قرعه کشی تیم ها و جلسه کمیته نظارت و هماهنگی برگزار خواهد شد.
افشارزاده در خصوص صحبتهای مطرح شده مبنی بر حضور تعداد زیادی از ورزشکاران میهمان و احتمال شیوع آنفلونزای خوکی تصریح کرد: پیش بینی این امر نیز شده و با توجه به حساسیت موضوع و مطرح بودن سلامت شهروندان سه شهر اصفهان، مشهد و تهران از وزارتخانه بهداشت و درمان و همچنین کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی کسب تکلیف کرده ایم تا نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام دارند.
قائم مقام ستاد برگزاری بازیها در ادامه افزود:میزبانی این دوره از بازیها اهمیت بسیار بالایی برایمان دارد اما مهمتر از آن سلامت ملی پوشان و شهروندانمان است. به همین خاطر هر تصمیمی که از سوی وزارت بهداشت بعنوان متولی تضمین سلامت جامعه اتخاذ شود را اجرا خواهیم کرد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان در پایان گفت: به هر حال در فاصله باقیمانده تا برگزاری مسابقات، کلیه امور اعم از فعالیتهای تشریفاتی، عملیاتی ، ساخت و ساز و میزبانی بطور دقیق پیگیری خواهد شد تا از برنامه عقب نمانیم.

۶ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۳:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.