علیمردای پس از بهبودی دوشمشیربازمبتلا به آنفولانزا:حتی الامکان ازسفر به مسابقات و اردوهای شرق آسیا خودداری کنید

علیمردای پس از بهبودی دوشمشیربازمبتلا به آنفولانزا:حتی الامکان ازسفر به مسابقات و اردوهای شرق آسیا خودداری کنید
دوشمشیر باز زن اعزامی به اردوی سنگاپور که به آنفولانزا مبتلا شده بودند چند روزی است که با توجه به بهبودی کامل از بیمارستنان مرخص شده اند ولی توصیه می کنیم تا حتی المقدور تیمهای ورزشی از اعزام به اردوی مشترک یا مسابقات کشورهای شرق آسیا خودداری کنند.


کرم ا.. علیمرادی؛رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن بیان این مطلب به سایت خبری کمیته ملی المپیک گفت:چند هفته پیش فدراسیون شمشیر بازی تیمی مرکب از18 شمشیر باز زن و مرد راهی کشور سنگاپور کرده بود که پس از بازگشت به ما اعلام کردشد حال دو نفر خوب نیست و ما سریعا اقدام به آزمایش کرده و متوجه شدیم که آنفولانزا گرفته اند که پس از بستری شدن در بیمارستان با بهبودی کامل راهی خانه شان شدند.
وی ادامه داد:بحث بیماری آنفولانزا فقط متلعق به سفرهای جامعه ورزشی نیست به همین دلیلی حتی ورزات بهداشت هم بسیار با حساسیت و تاکیدات فراوان این مسئله را پیگیری می کند تا مانع ورورد این بیماری حال ازهر طریقی به داخل کشور شود ما هم نسبت به اعزام تیمهای ورزشی به شرق آسیا و یا ورود آنها به داخل کشور همین حساسیت را داریم.
علیمردای در پاسخ به این سئوال که در حال حاضر فدراسیونها چه باید بکنند تصریح کرد:خودتان دیدید که اجازه داه نشد تا تیمهای رزمی به تایلند بروند به همین دلیل به تمامی فدراسیونها تاکید می کنم تا فعلا از حضور در مسابقات شرق آسیا و یا اردوی مشترک با آنها خودداری کنند و اگر هم خلیلی برایشان واجب است که بروند ،باید به ما اعلام کنند تا آنها را تحت آموزش قراردهیم .

 

۶ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۳:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.