مسابقات تکواندو دانشجویان جهان - کره‌جنوبی؛تیم ملی تکواندو ایران قهرمان جهان شد

مسابقات تکواندو دانشجویان جهان - کره‌جنوبی؛تیم ملی تکواندو ایران قهرمان جهان شد
تیم ملی تکواندوی دانشجویان کشورمان با کسب 3 مدال طلا و 3 مدال برنز بالاتر از تیم ملی کره‌جنوبی به عنوان قهرمانی جهان دست پیدا کرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ تیم ملی تکواندوی دانشجویان کشورمان در روز پایانی مسابقات جهانی امروز در اوزان سوم و هفتم به مصاف رقبای جهانی خود رفت که موفق به کسب یک نشان برنز شد.

مهران عسگری تکواندوکار کشورمان در وزن هفتم در روز پایانی موفق شد مدال برنز را بر گردن بیاویزد، عسگری در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل حریف کره‌ای به مدال برنز رسید.

سعید امیری دیگر تکواندوکار کشورمان در وزن دوم نیز در مرحله مقدماتی با باخت مقابل حریفی از کشور میزبان از دور این رقابت‌ها حذف شد.

به این ترتیب تیم کشورمان با کسب 3 مدال طلا و 3 مدال برنز بالاتر از تیم میزبان یعنی کره جنوبی به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد، تیم کره جنوبی نیز با کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز به عنوان دومی رسید و ترکیه نیز با کسب 2 مدال طلا و 2 برنز به عنوان سومی بسنده کرد.

در حال حاضر مراسم اهدای جوایز و اختتامیه در محل برگزاری این مسابقات در کره جنوبی در حال برگزاری است.

مسابقات تکواندوی دانشجویان جهان در دو بخش پومسه و مبارزه از 5 خردادماه به میزبانی کره جنوبی آغاز شده و امروز با قهرمانی تیم ملی تکواندوی کشورمان در بخش کیوروگی به طور رسمی خاتمه یافت.
۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ۱۳:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.