چهارمین اردوی تیم والیبال جوانان با حضور 22 بازیکن

چهارمین اردوی آمادگی تیم والیبال جوانان کشورمان با حضور 22 بازیکن از روز دوشنبه 8 خرداد در فدراسیون والیبال آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این اردوی آمادگی به مدت 12 روز ادامه دارد که در پایان دو یا سه بازیکن از همراهی سایر بازیکنان بازخواهند ماند.
صبح روز دوشنبه بازیکنان خود را به علی ستوده روان سرپرست تیم والیبال جوانان معرفی کردند و نخستین تمرین آنها نیز عصر در سالن والیبال فدراسیون والیبال برگزار شد که تا ساعت 20 ادامه داشت.

تمرین کارهای تکتیکی و تاکتیکی و آمادگی جسمانی بازیکنان از جمله محورهای چهارمین اردوی تیم والیبال جوانان است که بازیکنان زیر نظر دکتر "فرهاد نفرزاده" سرمربی این تیم تمرینات خود را پیگیری می کنند.

22 بازیکن برای حضور در این اردو دعوت شدند که اسامی آنان به قرار زیر است:
1- آرمین صادقیانی 2- محمد امیر محمد 3- فاضل پژومان 4- آرش نعمت زاده 5- ابوالفضل قلی پور 6- محمدرضا فتاحی 7- رسول شهسواری 8- جواد حسین آبادی 9- علیرضا نصر اصفهانی 10- رضا جوانبخت 11- میلاد عبادی پور 12- قاسم کارخانه 13- آرش تقوی 14- علی دانشپور 15- صابر کامروامنش 16- نوید جعفرزاده 17- شهاب احمدی 18- سعید تقوی 19- محمد فلاح زرچوب 20- امیرعلی فتحعلی 21- سعید آقاجانی 22- علی رشیدی
علاوه بر دکتر فرهاد نفرزاده سرمربی این تیم، علی ستوده روان به عنوان سرپرست، محمد شعبان خمسه (مربی)، فرشاد سعیدی و حمید جعفرزاده ( کمک مربی(، علیرضا طلوع کیان به عنوان آنالیزور بازیکنان را در این اردوی همراهی می کنند.

همچنین امیر حاجی قاسم (بدنساز)، غلامرضا نوروزی (پزشک)، سعید ضیغمی (تراپیست) و ابوالفضل معصوم زاده (ماساژور) تیم والیبال جوانان را در این اردو همراهی می کنند.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان در حاشیه تمرین امروز در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال در خصوص قرعه کشی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا، گفت: به نظر من تیم ها به صورت عادلانه بین چهار گروه تقسیم شدند.

دکتر "فرهاد نفرزاده" در باره تیم های قطر، ترکمنستان و استرالیا که با ایران در گروه یک این مسابقات همگروه هستند، گفت: ایران باید در هر سه بازی خود پیروز شود. تیم های قطر و استرالیا اگر در گروه های دیگر بودند حتما به هشت تیم برتر راه می یافتند.

وی در خصوص انگیزه بازیکنان در آغاز اردوی چهارم نیز گفت: بازیکنان دعوتی از انگیزه و اشتیاق زیادی برای یادگیری برخودارند و کادر فنی تیم والیبال جوانان نیز تمام تلاش خود را برای ایجاد تمرینات مطلوب به کار می گیرد.
شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا از ششم مهرماه به مدت 10 روز با حضور 16 تیم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر ارومیه برگزار می شود.
چهار تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در مسابقات جهانی سال 2013 را به دست می آورند.
۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.