مسابقات اپن جهانی تنیس روی میزنوجوانان و جوانان – لهستان ؛نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

مسابقات اپن جهانی تنیس روی میزنوجوانان و جوانان – لهستان ؛نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
شب گذشته قرعه کشی رقابت ها انجام شد و ملی پوشان ایران رقبای خود را شناختند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز، مسابقات اوپن نوجوانان و جوانان لهستان در شهر ویلادسویلا از امروز به مدت پنج روزآغاز می شود که کاروان اعزامی تنیس روی میز کشورمان با ده ورزشکار دختر و پسر درقالب چهار تیم در این رقابت ها شرکت خواهد کرد .
در رده نوجوانان محمد حسین بشیری و آرمان حاجی ئیودر قسمت جوانان پوریا عمرانی، علیرضا ملارجبی و سجاد حسینی برای تیم ملی کشورمانبه میدان می روند .

در بخش دختران نیز سولماز رحمن محمد پور، زهراعلوی و رضوان بهرامی در رده جوانان ، بهاره بابادیوند و فاطمه جمالی فر در رده نوجوانان تیم های کشورمان در این مسابقات را تشکیل می دهند .

این مسابقات دارای رنکینگ جهانی است و هشت هزاردلار جایزه نقدی دارد که میان نفرات برتر انفرادی و دونفره جوانان تقسیم می شود وبر خلاف اکثر مسابقات در سطح جهان که با رقابت های تیمی آغاز می شود این مسابقات با انجام مسابقات انفرادی جوانان استارت می خورد .

در پیکارهای جوانان پسر بازیکنان شرکت کننده در22 گروه با هم به رقابت می پردازند . طبق این قرعه کشی و در گروه چهار سجاد حسینی با ورزشکارانی از کشورهای آلمان ، سوئد و لیتوانی همگروه شد . پوریا عمرانی باید درگروه 10 با بازیکنان کشورهای اسپانیا ، نروژ و اکراین روبرو شود .
محمد بشیری بازیکن نوجوان کشورمان در گروه 11 بهمصاف اسلواکی ، روسیه و لهستان به میدان خواهد رفت .

آرمان حاجیعی دیگر بازیکن نوجوان ایران باورزشکاران کشورهای رومانی ، سوئد و بلاروس مسابقه دهد و علیرضا ملارجبی نیز درگروه 22 با حریفانی از جمهوری چک ، پرتغال و نروژ هم گروه شده است .

 در پایانمرحله مقدماتی از هر گروه دو بازیکن به مرحله حذفی راه می یابند که با 16 سید مسابقات بصورت حذفی به رقابت می پردازند .
در بخش جوانان دختر ورزشکاران در 17 گروه تقسیم شدند که براساس این قرعه کشی بهاره بابادی وند بازیکن نوجوان کشورمان در گروه 2 بایستی به مصاف حریفانی از آلمان ، لهستان و بلاروس برود .

 در گروه سه فاطمه جمالی فر مقابل بازیکنانی از کشورهای روسیه ، لهستان و رومانی قرار می گیرد. رضوان بهرامی در گروه هشت به مصاف بازیکنانی از کشورهای لهستان ، سوئد و لیتوانی می رود .

زهرا علوی در گروه نه با روسیه ، بلاروس و لیتوانی همگروه شد و بالاخره سولماز محمدپور در گروه 17 برای صعود از گروه خود با حریفانیاز مجارستان ، اسلواکی و لیتوانی مسابقه خواهد داد .

در پایان مرحله گروهی رقابت های دختران نیز از هرگروه دو بازیکن به مرحله حذفی راه پیدا می کنند که با 8 بازیکن دارای سید مسابقه خواهند داد .
گفتنی است در این پیکارها در بخش پسران 167 بازیکن از24 کشور و در بخش دختران نیز 130 ورزشکار از 21 کشورجهان حضور دارند . 

۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.