اولین دوره مسابقات آسیایی ورزشهای رزمی؛تدابیر شدید میزبان برای جلوگیری از شیوع بیماری آنفولانزا در بین ورزشکاران

کمیته برگزار اولین دوره مسابقات آسیایی ورزشهای رزمی تدابیری شدیدی را برای جلوگیری از شیوع آنفولانزا در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کمیته برگزاری اولین دوره بازیهای آسیایی ورزشهای رزمی به منظور جلوگیری از آنفولانزا تدابیری را در فرودگاه تایلند در نظر گرفته است. دبیر دائم وزارت بهداشت تایلند اعلام کرد که این وزارت تدابیری را به منظور جلوگیری از شیوع آنفولانزا در بین ورزشکاران، تماشاگران، رسانه ها و کلیه حاضرین در این دوره از مسابقات انجام داده است.
بر پایه این گزارش افراد به هنگام ورود به فرودگاه های تایلند توسط کادر پزشکی مجرب معاینه و در صورت مشکوک بودن به این بیماری نفرات مبتلا جدا شده و به منظور انجام آزمایشات و درمان به بیمارستان منتقل خواهند شد.

بر اساس این گزارش، طبق خبر اولیه 41 کشور در قالب 1800 ورزشکار برای حضور در این رقابتها اعلام آمادگی کرده بودند که باتوجه به شیوع این بیماری و حساسیت سازمانهای بهداشت جهانی مبنی بر عدم سفر به کشورهای آلوده احتمال اینکه تعداد ورزشکاران و مربیان حاضر در این رقابتها کاهش یابد بسیار زیاد است.
 شایان ذکر است کمیته ملی المپیک کشورمان با  توجه به شیوع بیماری آنفلونزای خوکی در کشورهای شرق آسیا و جهت پیشگیری از بروز و انتقال این بیماری به ملی پوشان کشورمان از اعزام کاروان رزمی کشورمان به بازیهای آسیایی ورزش های رزمی انصراف داد.

 

۶ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۱:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.