محمد بنا: نشان دادید می توانید تاریخ ساز شوید

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی که خود را برای حضور پرقدرت در المپیک لندن آماده می کنند،روز گذشته دو جلسه تمرین برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون کشتی، فرنگی کاران ابتدا  یک جلسه تمرین مرور فن را انجام دادند. در این تمرین اردونشینان در چند تایم در خاک و سرپا فنون مختلف را به اجراء گذاشتند و اعضای کادر فنی نقاط ضعف آنها را گوشزد کردند.

تمرین عصر فرنگی کاران که اختصاص به تمرین وزنه داشت با صحبتهای محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی آغازشد. بنا در حالی که فرنگی کاران در آخرین تشک خانه کشتی جمع شده بودند خطاب به آنها گفت: عملکرد مناسب شما در رقابتهای جام جهانی روسیه نشان داد که می توانید با عملکرد مناسب خود در المپیک لندن تاریخ ساز شوید.

وی با اشاره به اینکه سه بار قهرمانی متوالی در جام جهانی نتیجه ای است که در تاریخ ماندگار می شود، ادامه داد:ما بهتر از همه دنیا تمرین کرده ایم، برنامه محور، متحد و همدل بوده ایم و این رمز موفقیت ماست.

دارنده مدال نقره جهان در پایان خاطر نشان کرد: می توانیم در المپیک یک نتیجه خوب کسب کنیم به شرطی که همه ما با تمام وجود با همین روند فعلی تمرین کنیم و برای رسیدن به یک هدف واحد متحد باشیم.

سپس تمرین فرنگی کاران آغاز شد و کشتی گیران با توجه به برنامه مربیان تیم ملی تمرین وزنه را در حدود 70 دقیقه برگزار کردند و سپس برای زیارت حرم عبدالعظیم حسنی به شهرری رفتند. فرنگی کاران امروز صبح و عصر به ترتیب دو جلسه تمرین ایستگاهی و مرور فن را در برنامه دارند.
۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.