"سیروس ضیابخش" از کارمندان پیشکسوت کمیته ملی المپیک درگذشت

"سیروس ضیابخش" از کارمندان پیشکسوت کمیته ملی المپیک درگذشت
مرحوم" سیروس ضیابخش" از کارمندان با سابقه کمیته ملی المپیک که عمر خود را سالها در خدمت رسانی به جامعه ورزش کشور صرف کرد روز گذشته درگذشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مرحوم "سیروس ضیابخش" از کارمندان باسابقه و زحمتکش این کمیته بود که سالها به عنوان مترجم زبان انگلیسی در حال خدمت رسانی به جامعه ورزش کشور بود.

مرحوم "ضیابخش" که سال گذشته بازنشسته گردید یک ماه قبل همسر خود را از دست داده اما گویا دوری همسرش چنان برای وی سخت و طاقت فرسا بود که متاسفانه روز گذشته با خبر شدیم همکار با سابقه ما دار فانی را وداع گفته و به دیار باقی شتافت.

لذا ضمن تسلیت درگذشت وی به خانواده و همکاران محترمش در کمیته ملی المپیک،آکادمی و ستاد تدراکاتی بازیها، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده محترم صبوری و شکیبایی مسئلت می نمایم.خداوند قرین رحمتش فرماید.

شایان ذکر است مراسم تشییع وخاکسپاری مرحوم ضیابخش فردا 10صبح در بهشت زهرا برگزار می گردد و خانواده داغدار این مرحوم نیز ساعت 8:30 دقیقه صبح از روبروی درب منزل وی واقع در خیابان شریعتی،بالاتر از مطهری،کوچه شکرآبادی شماره 63  با وسیله ایاب و ذهابی که در نظر گرفته اند برای خاکسپاری به بهشت زهرا خواهند رفت.

۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۰۰

نظر مخاطبان

کاوه ضیاءبخش
۱۳۹۱/۰۳/۱۲ Iran
5
0
2

با سلام و سپاس از همدردی و حضور همکاران در مراسم تشییع مرحوم ضیاءبخش. از طرف خانواده مرحوم برای تمام عزیزان آرزوی سعادت و سلامتی داریم. ارادتمند شما-خانواده مرحوم سیروس ضیاءبخش.


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.