هفتمین دوره بازیهای ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه- کره جنوبی؛صید 6 مدال طلا، 4 نقره و 6 برنز از سوی نمایندگان ایران

هفتمین دوره بازیهای ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه- کره جنوبی؛صید 6 مدال طلا، 4 نقره و 6 برنز از سوی نمایندگان ایران
تعداد مدال های کاروان ورزشی ناشنوایان ایران با پشت سر گذاشتن روزی پر فروغ به 6 مدال طلا، 4 نقره و 6 برنز در بازی‌های آسیا- اقیانوسیه رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص، درادامه هفتمین دوره بازیهای آسیا و اقیانوسیه در کره جنوبی محمد هادی صالحی در پرش طول و پرش ارتفاع صاحب دو مدال طلا شد. صالحی با این قهرمانی، رکورد پرش ارتفاع ناشنوایان ایران را نیز ارتقا داد.

همچنین حسین صداقت در دوهای 1500 متر و 10 هزار متر قهرمان شد و دو مدال طلای دیگر به مدال های کاروان ایران اضافه کرد.

در پرتاب دیسک، سجاد پیرآیقرچمن ضمن کسب مدال طلا، رکورد آسیا را نیز بهبود بخشید.

محمد آسیابی ملی پوش جودو نیز ششمین طلایی ایران بود که در وزن 66 – کیلوگرم بر سکوی نخست ایستاد.

همچنین مهران سرافراز در دوی 10 هزار متر صاحب مدال نقره شد و علی سلحشور در وزن 60 – کیلوگرم جودو نیز مدال نقره را بر سینه زد.

 همچنین حبیب اله کیا در مسابقات پرش طول مدال برنز گرفت. صغری ربیعی فرد دونده 1500 متر بانوان ایران نیز موفق شد مدال برنز را برای کاروان ایران به ارمغان آورد. علی دهقان ملی پوش وزن 73 – کیلوگرم جودو نیز یک برنز دیگر به مدال های ایران اضافه کرد.

در ادامه بازیهای آسیا- اقیانوسیه، تیم بانوان ناشنوای تنیس روی میز نیز مدال برنز را به خود اختصاص داد. بهاره آذر سینا ، مژگان فلاح بهمنی و بشری حبیبی ملی پوشان زن ایران در بخش تیمی بودند.

پیش از این نیز ملی پوشان تکواندو دو مدال دو نقره و دو مدال برنز را به ثبت رسانده بودند. تا پایان مسابقات امروز، کاروان ورزش ایران صاحب 6 مدال طلا، 4 نقره و 6 برنز شده است.

اما در مسابقات دوچرخه سواری، عزت الله مظاهری در ماده تایم تریل 35 کیلومتر با زمان 55 دقیقه و 35 ثانیه و 29 صدم ثانیه هفتم شد. علی کامکار نیز در همین ماده با زمان 58 دقیقه و 53 ثانیه و 14 صدم ثانیه نهم شد. کامکار در مسابقات جاده نیز در رده پانزدهم ایستاد.

هفتمین دوره بازیهای آسیا- اقیانوسیه ناشنوایان همچنان در کره جنوبی جریان دارد و ملی پوشان ایران در رشته های مختلف با حریفان خود رقابت می کنند.

 
۹ خرداد ۱۳۹۱ ۱۵:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.